ny musik :d

Hejsan allihopa.
Har precis laddat över massa musik till mobilen :)

Idag började vi halv nio , Julia hade försovit sej och
hon sa att jag kunde gå utan henne , så då gjorde
jag det. I paviljongen satt Ida och några andra ,
och sen lite senare så kom Julia.
Våran första lektion var SO , och vi tränade
på någon typ.. Teater som vi ska göra.
Sen hade vi spanska , och då satt jag mest
och snackade med Julia , men fick ganska mycket gjort ändå
faktiskt.
Efter spanskan hade vi fyra grupper , och jag hade svenksa/engelska -.-.
Efter det så var det lunch , och sen var det elevensval. Men den
Fysiska aktiviteten på elevensval var inställt , så jag och
Julia slutade efter lunch. Ida gick också hem då , för
hon mådde typ inte så bra eller nått sånt. Men först så var vi
i skolan och fotade lite x), och typ flummade sönder!..
Thaha.. Men sen gick vi hem. Och på vägen hem fortsatte
jag och Julia att flumma.
Men sen när jag kom hem så åt jag mellis , och sen städade jag
lite nere i köket. Och sen gick jag upp och startade datan.
Nu sitter jag här , och kollar lite på tv också.

Här får ni några av dom bilderna jag , Julia och Ida tog idag:


Ida,Julia&jag <3


Ida,Julia&jag <3


Ida,Julia som står upp&jag <3


Julia och jag :) <3


Ida&Julia <3


Julia,jag&Ida <3


Våra fötter ;d <3


Thaha, vi gör lite svankrygg x')
(mina byxor va väldigt stora,därför ser mina ben väldigt stora ut!)


Ida&jag ;) <3


Ida&Julia <3


Ida och lite av Julia <3


Min och Idas fot :) <3
Älskar er tjejor!

Haha.. Vi hade det grymt kul ;)

Idag är det ridning också , vi har dressyr.
Tror jag vill ha Emerson idag igen , fast jag vet inte.
Men vi får se vem jag får.
Orkar inte blogga mer just nu iallafall.. Men..

Hare bra allihopa!
Puss&kram.
/malli'


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0