malli's tisdag :).

Halloj allihopa.
Idag började vi halv nio med SO som första
lektion. Vi fortsatte prata om det som vi alltid
har pratat om:
Historia.
Eller.. Tror att det är historia iallafall. Vi pratar
om människorna som fanns på jorden innan oss
och lite sånt. Aja.. Efter SO:n så hade vi spanska.
En ganska skön spanska-lektion för en gångs skull.
Först körde vi Bingo och sen skulle man rita sitt
drömrum och skriva vad allt hette på spanska.
Efter det så var det fyra grupper , jag hade svenska/engelska.
Jätte tråkigt. Men sen var det iallafall lunch , någon äcklig fisk
med potatismos. Och efter lunchen var det elevensval. Jag ,
Julia , Petra och Sara gick upp gympasalen. Där så spelade vi
typ pingis? Tråkigt det också.. Men efter elevensval så slutade
vi så jag och Julia gick hem. När jag kom hem så tog jag in
posten och sen åt jag mellis. Nu sitter jag här och kollar lite
på TV. Det är Smallville , det programet är ganska faktiskt.
Amen.. Idag är det ridning också. Vi ska nog ha dressyr
idag också. Jag har ingen aning om vem jag vill ha.. Det
spelar inte så stor roll , tror jag iallafall.. Haha xD. Men kan
nog inte blogga så mycket mer nu , måste plugga spanska
eftersom vi har ett prov imorgon! -.-' Men jag bloggar nog
när jag har pluggat klart.

Hare så bra , hörs kanske senare.
Puss&kram.
/malli'


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0