dagen

Hejsan svejsan bloggen :d
Vad har ni gjort idag då ? (:
Själv vaknade man kvart över 6, kunde inte sova.
Fast igår somna ja runt 12 för ja glömde typ att de va skola x')
Vid typ kvart i 7 gick jag upp & tog en macka, och fixade mej och så (:
Sen så gick ja t dana, eller dom hämtade upp mej halvägs.
Idag hade inte vi gunilla, vi hade martina *wiho* för gunilla är i usa typ.
Haha hon spelar golf, och hon skryter typ hela tiden om att hon äger på de :o
Men sen så hade vi nåra lektioner, sne hade vi gympa. Först värmde vi upp me kedjekull.
Sen så gjorde vi ngn bana som va jätte jobbig.
Man skulle typ lyfta bänkar, göra situps & armhävnigar, springa på tjockmatta och flera andra konstiga saker som va fett jobbigt, jag doooooooooog x) eller nästan iaf :P
Sen hade vi lunch, potatisbullar o sylt, gick vel att äta.
Sen hade vi lektioner sen vid typ 3 sluta vi.
Ikka gick hem innan spanskan för hon mådde ite bra, så bella o ja gick ner t bussen.
Vi skulle åka me bussen kvart över, men de går en typ 10 i också tror jag, eller nåt sånt.

Jag: Fett skönt om förra bussen är försenad så vi slipper vänta till kvart över!
Bella: Haha, aa (:
Jag: Men tror inte de kommer hända :o
Bella: Vänta!
Jag: Va ?
Bella: Där kommer den ju! :d
Jag: *yeeeeey*

Haha är man bäst eller ?!
Sen väntade vi utanför dansen och flumma x)
Det kom en gammal kärring o sa åt bella att hon inte fick ligga på "pansionärernas biljardbord" hon ba okej, men får jag sitta då ? Kärringen ba NEEEEEEEEJ!!
Haha, :d
På dansen repeterade vi mest, för förra gången va asmånga sjuka.
Min bussremsa tog slut, så pappa fick hämta mej .
Sen kom jag hem, och satte på datan.
Jag är fett trött, sov typ ingenting i natt ...
/Melli* som ääääääälskar maaaalllllliii' !! <3


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0