förlåt!

Hejsan allihopa.
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag , men har inte hunnit och har inte orkat.

Men idag iallafall så var det en ganska skön dag i skolan.
På vägen hem så flummade jag och Julia as mycket , haha x'D
Först mötte vi min brorsas kompisar , och en av dom sa Hej till mej , och jag blev typ skit
förvånad. Haha , hoppade till när han sa det x) Och sen när vi gått förbi dom så
ropade jag bah: Liiinuus! Liiiinuuusss!
Haha , det va skit kul.
Thaha.. Och sen så gick vi jätte konstiga vägar , och snackade verkligen om allt och ingenting , hihi..
Asså vi kan snacka om vad som helst. En gång när vi va på riktigt mycket flummhumör , så snackade
vi om tår som kom ridande på hästar?! Vi är verkligen sjuka i huvet ibland , menmen..

Just nu har vi gäster här , min brorsa fyller 16 på söndag , men vi firar honom idag :)
Men.. Jag har redan ätit klart , så pallar inte sitta där nere och lyssna på när alla vuxna snackar , dom
är så tråkiga! xD
Haha , så nu sitter jag på rummet och kollar på Simpsons.
Ett udda men kuligt program ;p

Imorgon är det Ponnycup , bortamatch.
Kommer inte ihåg vilka vi möter , menmen.. Vi ska vi vinna iallafall!

Lite bilder från idag;


Älskar er tjejor <3

Min data är helt CP STÖÖÖÖÖÖÖÖRD! Så kan inte ladda upp fler bilder , och är jävligt lack just nu.
Önska att jag bara kunde få slå sönder min data nu , usch , jag hatar den! -.-' Den är helt sämst , funkar aldrig när man vill att den ska göra det , och vägrar lixom göra som man vill att den ska göra.
Usch , ***** **** *** ** ********** ********* ********** DATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pallar inte blogga mer nu , är skit föbannad!
/malli'


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0