frilufs dag med klassen :D

Hejsan allihopa.

Haha , idag hade vi frilufs dag med klassen. Jag , Julia och Ida fick skjuts av Ida's morfar.
Vi va på Lida klockan tjugo över nio , och sen typ halv tio eller nått sånt så kom resten av klassen.
Haha , sen började vi åka strjärtlapp (ingen aning om hur det stavas) xD
Haha , fifan va kul det va! Men Ida ville inte åka , så jag och Julia åkte och så åkte vi 'tåg' , och så var det ett litet gupp , och jag åkte typ mitt på det och fick jätte ont i r**en. Haha.. Men sen så fortsatte vi åka.
Men sen åkte jag på nån hård grej som stog upp ur snön , och herre j*vlar vad jag fick ont då.
Thaha.. Men sen så gick jag , Julia , Ida och Henke in i nån raststuga , eller rastastugan som Ida kallade den , haha.. Men vi gick in där och bara satt och snacka :)
Sen gick vi ut igen , och efter en stund gick vi in där igen , och då hänkade Matte på också. Hiihi.. Det va sjukt kul , vi satt typ och aaaaasgarva! Det va skit kul.
Men sen så åt vi och sen gick vi in där igen , och då fortsatte vårat flumm.
Men sen på bussen på vägen hem så flummade jag och Julia sönder. Haha.. Vi satt och snacka med Matte , Henke och Danne , och ja.. Jag tror inte att ni vill veta vad vi snackade om..
Haha , men sen gick vi av och gick hem. Hemma så drack jag cola blandat med vatten. Jag trodde att det var Loka , för det va i en Loka-flaska , men det var det inte. Det var bara vanligt vatten. Och Cola och vatten va ingen god blanding direkt , menmen..
Just nu sitter jag i soffan med datan i knäet och kollar på tv. Yes Man slutade nyss , och nu har jag sett den typ fyra gånger. Den är inte så jätte bra tycker jag , men den är okej :)
Messar med Julia också , och hon undrade nyss hur mycket klockan va för hennes mobil gick sönder idag när vi va på Lida tydligen. Hon tappade den i snön några gånger , så det är inte så konstigt..

Dagens outfit:



Dagens facelook:


(osminkad)

Andra bilder från idag:


Julia och Ida <3






Julia och Henke <3


Julia <3


Matte och Henke , haha x) <3


Julia <3


Henke och Matte igen <3

Haha.. Fifan va kul vi hade! xP
Älskar er människor


Tog inga fler bilder är dom här , men filmade lite. Fast vet inte hur man lägger ut dom , och orkar inte hålla på och fixa och greja nu.

Idag är det ridning , och vi ska hoppa. Jag kommer nästan säkert få Maron igen.. Jag kan inte rida den hästen + att jag har ont 'i' rumpan , så kommer nog inte gå så bra idag tror jag inte.
Amen.. Ska kanske va med Julia snart också :)
Men orka rinte blogga mer nu , Hare bra!
Pussar&kramar.
/malli'


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0