hejsan svejsan !

Shu shu, x)
Idag så vaknade jag kvart i 7, skönt :d
Jag gick upp, men va inte hungrig. Mamma tvingade mej att äta frukost.
Fast jag hatar de ! Så tog en macka, och sen stack jag innan hon såg något x').
Jag sminkade mej, och gjorde mej iorning, sen gick ja t skolan. eller, t dana sen åkta vi t skolan.
Första lektionen kommer ja inte ihåg va vi gjorde, typ något x'd. Till lunch blevre iaf fiskpinnar.
Jag tog nåra, fast sen upptäkte vi att dom tog fam nåååra pankakor, så dana & jag åt upp dom sista.
Haha, olivia fick inga, loooooser x) Sen hade vi typ matte, och ja fattar absolut ingenting.
Seriöst, det är omöjligt :o Asso ååååå jag är ganska snabb på att räkna matte, men jag tycker
de är de tråkigaste ämnet nånsin ! -.-
Sen så hade vi rast, men vi sa att om vi hade 10 minuter ist för 25 så skulle vi få sluta en kvart tidigare. Gunilla ba aa de kan vi göra, fast sen så kom vi in, och sen fick vi stanna kvar till 2 ändå ! Fett lågt ;'o
Sen vid bussen väntade jag först me bella, men sen tog hon bussen t centrum.
Efter typ en kvart kom emelie, haha de va lite kuligt.
För min bussremsa va slut, så jag skulle få låna hennes.
Och hon kom i bussen som vi skulle åka me x)
Så emelie gick ut, gedde mej mej bussremsan och vi gick in igen (:
Möhöhöh. sen gick vi av i centrum, men eftersom ja hade glömt pengar så gick vi direkt hem t mej, (: Vi släppte ut levvi, och sökte på recept på vofflor, sen så gjorde vi de såkl ;)
Först gjorde vi vanliga, sen i slutet blanda vi i oboy.
Haha, jag skulle hälla i "lite" men jag råkade hälla i typ halva burken x)
Haha, men de blev asgott.
Och jag har lärt mej en ny sak idag :D
Emelie GILLAR SOCKER !
Haha, sen så typ kollade vi lite på simpsons.
EFter de så satte vi på ps o spelade LBP
De va fett kul, vi skrattade väldigt mke :D
Hahahah, sen kanske vi gjorde något mer, fast jag kommer inte riktigt ihåg.
Mitt minne är cp idag x)
Hade iaf väldigt kuligt kuligt med bebis <3
Nu ska jag tare lungt, och bara chilla.

Juste, malli smsade mej :d
Hon ska ha mararbete idag, på maron.
Hoppas de går bra :)
/Melli* som är glad ! :d



Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0