min & ssandraas humor ! XD <33333

Sandra Serb Miljkovic Melina Granlöv@ är den vakraste jag vet.. jaa ni vet själv låten hhaha , men aa killar va väntar ni på, kom och ta för er hahaha pöss pådig :D ♥ ♥
Melina Granlöv
hihhi, du är finast ! Killar ♥ sandra, så va väntar dom på ? ♥ ♥ :d
Sandra Serb Miljkovic
neej :D haha dom väntar på dig jue :D jag känner killar vi värkar va släkt, jag och alla killar nära släkt asso ;) ♥ ♥
thaha :D ♥ ♥ ♥ dom lurar dej, dom låssas vara släkt sen dom är kääääära ! ♥
Sandra Serb Miljkovic
hhahhaah kanske :O haha men nej dom är min släkt jag brukar fråga mig själv om jag är en kille :D hahha vadå kära jaa dom är kära i dig :D ♥ så fort dom ser dig dom gömmer sig bakom mig sen jag puttar ut dom , sen dom börjar snacka helt fel saker sen jag kommer och trampar dom på tån sen dom kommer på vad jag sa att dom skulle säga, sen när du vänder sig om då står det 100000000000 killar som vill säga att dom älskar dig :D ♥

ooohaa 5 böcker vafan :D ♥
Melina Granlöv
hahahahahhhaa shittt XD najje, du har felllllllllllll! :P <33333
Sandra Serb Miljkovic
nope nope jag har sååå rätt asså, thaaha :D nu när ala killar ser de här dom kommer komma till mig och bA: vad ska jag säga sen alla får säga samma sak :D hahhaha sen aa dom kommer till dig, duvet jag känner killar :D ♥ ♥

en sannn historia :D ♥ ♥
Melina Granlöv
thaha, nej alla kommer komma t mej ! Öh, du vet den där sandra, som sa att alla gillar dej ? Hon ljuger, för alla gillar ju sandra såklart. Sen jag hjälper han , o han tar me alla sina vänner som tar alla sina vänner som tar aaaaaallllllaaaaaa siina vänner o aa mååånga vänner sen du ite kan välja bland alla vem du vill ha :O :d ♥ ♥ ♥
Sandra Serb Miljkovic
haahhah va va snackar du för något? hahaa ejj fan sen jag komemr ba : gå tillbaka de är hon som är så fin och snygg visst ? alla 10000000000000000000000000000000000000 killar? sen alla komemr i kör ba : JAAAAAAA!!! sen jag kommer gå med dom till dig sen alla kommer köpe en ring var sen alla komemr fria til dig sen jag kommer va din prest 1000000000000000000 gånger :D ♥ ♥ ♥ sen alla blir glada :D <333
Melina Granlöv
thahaaahhhahahahaa, isf vem ska jag välja ? ♥ ♥ ♥ x) Alla utom ****** kommer då, men inte han för han stannar hos dej, alla är happppppppiiiiiii :D ♥ ♥ ♥
Sandra Serb Miljkovic
thahaahhaha jag vet vem du ska välja , ***** :D ett perfekt par :D SEN jag och ****** blir ett fint par, sen jag blir prest till dig och ***** :D sen du blir till mig och ****** asså om du vill, me de klart du vill jue :D ?! ♥ ♥ ♥
Melina Granlöv
såååklart, haha sen vi alla är bävnner o sen så åker vi på sån där resa som man typ gör efter å då vi åka t hawaii o yeeeeeeeeey :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Sandra Serb Miljkovic
hahhha aa och sen efter hawaii, aa sen jag och du får tvilingar ahhahha sen dom är fett heta och allt sen alla komemr dö för dom sen vi måste skydda dom mott killarna medan ***** & ****** ba : me låt dom bre :D sen vi blir fett lacka och drar till frankrike där vi shoppar sönder :D ♥ ♥ ♥
Melina Granlöv
hahahah, aa o dom blir sär väärsta scteeeekare xD :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Sandra Serb Miljkovic
jaaaa fan :D asså aa sen vi blir gammla och ruttnar helt sen vi drar med ****** & ***** till ett sjukhem där alla dör tillsammans :D men de ska inte va i sverige utan i österike ?! :D ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Melina Granlöv
ofc, österike är gamlingland ! ♥ ♥ ♥ ♥ :D
Sandra Serb Miljkovic
jaa jag vet :D ♥ ♥ ♥
Melina Granlöv
österike forewaah änd ewahh !♥ ♥ ♥ ♥
Sandra Ser Miljkovic
jaaa fan :D sen *****s och ******s sista ord blir , vi älskar er och tack för att ni skrev dedär på eran fejan :D sen ****** säger, vänta hete det inte facebook ?! sen ***** ba: neeej sen båda sjunder och kramar om oss sen alla dör lyckligt alla vi 4:a :D ♥ ♥ ♥ ♥
Melina Granlöv
lyckligt slut :d ♥ ♥ ♥ sen vi kommer t himlen och alla blir happiare än happpiast och vi kommer göra så fejan får oscarguld och allt annat vetefan va alla saker heter men aa massa grejor ! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

älskar deej mera Melina !! <33333

2010-03-13 @ 10:58:59
URL: http://elinsflicka.blogg.se/

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0