ont i huvet!

Hejsan allihopa.

Idag vaknade jag åtta med världens huvudvärk , men fick inte stanna hemma för mamma , så gick till
skolan ändå..
Vi skulle egentligen ha haft jumpa , men våran lärare var inte där. Så då hade vi värsta långa håltimmen.
Vi kunde ha haft sovmorgon då!
Amen.. Sen gick jag , Julia och Ida upp till skolsyster , för alla vi har tydligen ont i huvet..
Så vi fick en Alvedon , men det gick inte över , så jag gick hem innan bilder.
När jag kom hem åt jag en macka och drack vatten.
Ska snart ta en alvedon igen tror jag.., Har fortfarande ont i huvet. Och sen ska jag typ sova eller nått , jag vet inte riktigt. Ska iallafall bara tare lugnt.

Hoppas att huvudvärken har gått över tills imorgon , eftersom det är ridning då..
Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar , men internet är jätte konstigt och så. Men jag kommer blogga så mycket jag kan medans under dom dagarna som det funkar.
Igår vad det KM-dressyr , och jag hade Debbie.
Det gick inte så särskilt bra tyckte inte jag , menmen.. Jag kom 9:a av 15 st.
Melli hade Goldie och kom delad 11:a tillsammans med Marika som hade Konjak.
Så här såg placeringarna ut i min grupp (dom som jag kommer ihåg vill säga xD):
1a: Emma - Princen
2a: Fanny - Twice
3a: Teddan - Maine
4a: Linnéa - Debbie
5a: Mickis - Dubbel
6a: Fredrica - Riviera (tror jag)
7a: Sofie - Ofelia
8a: Elina - Mint
9a: Jag - Debbie
10a: Wilma - Mint
11a: Melina (Melli) - Goldie
11a: Marika - Konjak
12a: (?)
13: (?)
14: (?)
15: Mira - Cremen

Som ni ser så kommer jag inte ihåg alla , men aa (a)

Orkar inte blogga mer nu , men vi hörs säkert imorgon , för mamma vill inte att jag ska vara inne på datan , men är det ändå ;p
Men hare bra allihopa!
Puss&kram.
/malli


Debbie <3


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0