ska starta ny blogg med melli bästavän :)

Hejsan allihopa.
Blir bara ett snabbt inlägg om idag.

Va en ganska skön skol dag idag.
När jag hade kommit hem så sa mamma att hon hade fått tag på Mickan (en av ridlärarna)
och sa att jag kunde rida igen i K4:an idag , samma grupp som Melli , Elina och Marika.
För jag kommer inte kunna rida på tisdag , för då är det Grön-kort-kurs som börjar halv sju , och
den kommer typ inte vara klart tills åtta då jag egentligen ska rida.
Amen.. Red ju idag då och jag fick älskling Debbie :D Det gick helt okej faktiskt. Vi hoppade , och hoppningen
gick bra , men hon var väldigt stel och ville inte arbeta förren i slutet. Men det gick helt okej som sagt.
Men efter jag ridit så stannade jag kvar en liten stund.
Jag och Elina hoppade , och när jag hoppade så slog jag i fingret i stolen , så min långfinger har värsta bulan på sej , det är jätte fult fast ser lite kul ut också :$..
Men.. När jag kom hem så duschade jag och sen åt jag tacos. Jätte gott!
Nu har jag precis ätit , och sitter och väntar på att Let's Dance ska börja.
Vem hejar ni på i Let's Dance , om ni kollar asså?
Själv hejjar jag på Mattias , tycker han är grymt bra :)

Jag och Melli ska starta en ny blogg , för hon kan inte komma in på den här? :o Konstigt..
Men vi ska iallafall göra en ny , som ska heta; mlovesm.blogg.se
Så när den 'finns' så får ni läsa den istället.
Haha , nu finns den , så: http://mlovesm.blogg.se
Ingen har skrivit nått där än , men jag ska nog göra det när jag har skrivit klart det här.
Men så ni vet , från och med.. Typ nu kanske , så kommer ingen nog vara aktiv på den här bloggen , utan den bloggen som jag har länkat till ovanför.
Så kolla in den , och följ den. Melli ska fixa header.
Men nu ska jag bänka mej framför tv:n och kanske skriva ett snabbt litet inlägg i den nya bloggen.

Hare bra allihopa!
Pussar&kramar
/malli'


Kommentarer
Postat av: aamaandaa

jätte fin blogg , kolla in min blogg ,komentera den gärna oxå så ee ni gulliga pussÅhej

2010-04-09 @ 09:21:03
URL: http://afcb.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Ja hon är så söt :)

haft en bra dag?

2010-05-13 @ 23:09:00
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0