skriver av mej

Har så många tankar i huvet just nu, aa vet ite varför.
Nåra hissar & dissar, hur mke jag saknar en person, bloggen, killar, bästavänner.
Thaha, a allt !
Jag såg på youtube, råkade trycka upp ett klipp med djurplågeri.
Asso USCH JAG STÅR INTE UT. HUR KAN MAN GÖRA SÅ MOT DJUREN?!
Jag började seriöst nästan gråta när man såg de oskyliga djuren dödas för ingenting.
Mår illa just nu, asso jag mår inte bra att se sånt.
Tänk om nån skulle göra så mot levvi, ååå jag mår jätte illa :'(
Då skulle jag fan döööö, åå vill inte tänka så.
Levvi är världens underbaraste vovve, och jag älskar henne mersst !






å sen när jag seer dom hära bilderna, längtar jag som faaan t sommarn.
Ge mej sommar nu !!!!!!!!!!
/Melli* som hatar vintern!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sarah! :] ♥

okej, loggar in snart :)<3

2010-03-08 @ 19:35:54
URL: http://shms.blogg.se/

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0