Sportlovsmästerskap :D

Hejsan allihopa!

Idag åkte jag till stallet så att jag va där typ åtta eller nått sånt.
Klockan nio gick vi ner till ridhuset , byggde och gick banan.
Jag var i andra gruppen , och vi red sist.
Melina hade fått bytt grupp till den första. Amen.. Sen kollade vi på
när några red och sen gick vi upp och tränsade.
Först red vi ju fram och så , och sen började vi hoppa banan , och jag startade sist.

Jag blev felfri och Jag vann! :D
Haha , blev verkligen skit glad. Eftersom när jag hade henne på KM så gick det
ju piss dåligt , men nu gick det verkligen jätte bra!
Men sen tog vi upp hästarna och borstade och så , och sen var det prisutdelning.

Så här blev placeringarna i första gruppen:
1. Sofie - Ofelia
2. Fanny - Kaluha
3. Josse - Grace

Och i min grupp:
1. Jag - Debbie
2. Bella - Konjak
3. Emelie - Sparris

Men sen åkte jag och mamma hem efter prisutdelningen , och hemma så har jag inte
gjort så mycket. Hihi , pappa blev också glad när jag sa att jag vann. Thihi :)

Men nu ska jag äta lunch , och efter det ska jag duscha. Men vi hörs säkert senare idag.
Hare bra allesammans!
Pussar!
/malli'


Min rosett och mitt diplom :)


Och min duktiga lilla prinsessa Debbie!


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0