vanlig tråkig onsdag

Shululu!

Idag började vi halv nio , jag och Julia gick vid åtta nån gång.
Första lektionen va NO , och vi gjorde nånting. Fick nya platser också , och jag sitter brevid Ida älsklingen :*
Sen hade vi engelska , skit tråkigt det också.
Sen var det spanska , jag och Julia dampade lite på massa människor där som vanligt :$.. Hihi.. Men sånna är vi.
Amen.. Sen var det nån jätte äcklig lunch , och sen efter lunchen var det fyra grupper.
Jag hade träslöjd tsm med Ida och massa andra. Haha.. Först satt vi och lyssnade på musik i typ 40 minuter , och
sen så jobbade jag lite grann på min låda. Jag är typ klar med min låda nu , ska bara måla klart den och sen göra något lock till den om jag orkar. Annars får den vara utan ett lock.
Men efter skolan satt jag , Ida och Julia kvar i paviljongen och flumma. Vi dansa , sjöng och aa.. Massa med roligt grejs.
Men sen gick jag och Julia hem , och hemma så åt jag mellis och sen kollade jag på tv. Nu sitter jag , som ni förstår , framför datan och har jätte tråkigt.

Igår var det ju ridning , och jag fick Maron. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå , och det var ganska kul faktiskt. Fast fick värsta utbrottet på honom när han vägrade typ 10000 gånger i rad (Observera att jag överdrev något! xD)
Haha.. Men sen hoppade han , den lilla tönten.


Så mycket kan han böja på nacken för lite hö ;)


Hihi , sötnosen Maron (Marodör som han egentligen heter) ;)

Orkar inte blogga mer nu , men kanske skriver senare ikväll , om inte så hörs vi imorgon.
Hare bra allihopa! :)
Kramar.
/malli'


Kommentarer

Skriv en kommentar vettja!:):

Vad heter du dåh ? (:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (våran hemlighet)

Var kan jag hitta dej?:D

Vad har du på hjärtat ? <3

Trackback
RSS 2.0